3 Nisan 2012 Salı

New in : Zara Shoes

Mağazaların raflarında yerini aldığından beri peşinde olduğum bu şirin, tatlı ayakkabılara nihayetinde kavuştum. Çevremde ki herkese fenalık getirdim resmen :) Aslında hep; ''alırım aman nasılsa daha bitmez'' dedim ama İstanbul'da ki neredeyse tüm mağazalara bakıp da bulamayınca geçen hafta pek bir üzüldüm. Ama yılmadım :) azmettim ve sonunda buldum. En kısa zamanda kombinlemek için sabırsızlanıyorum. 

I'm looking for a while I found the shoes at the end of. Sick of people around me because of the shoes. :) As soon as I can not wait to make a combined.










Sevgiler ♥

Love ♥

9 yorum:

  1. Taytına bayıldım =)) yeni ayakkabılarında hayırlı olsunn cnmm =)
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. merhabaa:)
    güle güle kullanman dileğiylee o ayakkabılarda gözum var hep :)

    YanıtlaSil
  3. k ve a ile moda : Tesekkur ederim cnm :)

    Merve Yıldız Ny. Fashion : Sağol cnm, valla benim de vardı, eğer bulamasaydım içimde kalıcaktı cok :)

    YanıtlaSil
  4. Gule gule kullan benim de aklimda mavileri var :) bu arada blogun super izlemeye aldim ;))

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan çoook güzeller :)

    YanıtlaSil
  6. Hayirli olsun kuzum cok guzl bgn bEnde gordm zarada:)

    YanıtlaSil
  7. Zeps World : Teşekkür ederim cnm :

    Bütü : Teşekkürler

    Duygu : Sagol canım bnm, nihayet kavuştum cicilerime :))

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan canım çok güzelmiş taytını da çok beğendim bu arada :)

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. hi!

    i was obsessed by these shoes 'til i got them 2 days ago and just like you i can't wait to wear them!

    i've just came across your blog :)

    kisses from france
    Radhia

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara