12 Nisan 2012 Perşembe

Kozmetik alışverişim

Yaz ayının yaklaştığı şu günlerde yaz alışverişi telaşım da başladı, hem de öyle böyle değil telaşım :))) Geçen yaz eksik geçti benim için ama bu yıldan umutluyum ve hazırlıklarım da tam gaz . Ne zamandır da aklımda olan birkaç parça kozmetik ürünü vardı, onlardan birkaçını aldım ve tabi ki daha bitmedi.. İlk önce Sephora'da gözüme daha önce kestirdiğim bu far paletini aldım. Renklere baksanıza harika değil mi? Sonra Victoria's Secret'dan çok kullanışlı 3'lü paketi aldım. Hep böyle bir parfüm şişem olsun isterdim :)

Sevgiler ♥

I've started my shopping rush while summer approaching :))) didn't pass good last summer for me, but I'm hopefull this summer. How long had a cosmetic product a few pieces of my mind, bought a few of them today and not finished yet.. First, the far palette from Sephora and the pack of three from Victoria's Secret..

Love ♥






3 yorum:

  1. victoria'S secret setine bayıldım !
    sephora far paleti de çok kullanışlı görünüyor :)
    güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan tatlım
    Kıskandımmm:)Sevgilerr
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara