17 Nisan 2012 Salı

Kışlıklarla - yazlıklar yer değiştirsin!

Acaba daha erken mi yoksa doğru zaman mı bilemedim bu yer değiştirme operasyonu için ama birkaç ayakkabımı çıkarınca gerisi geldi. Aslında iyi de oldu ''aa bunu unutmuşum'' deyip pek bir mutlu oldum..ee söz konusu ayakkabı olunca mutlu olmamak mümkün değil benim için :). Şimdilik bunları çıkarabildim ki yerleştirirken bile zorlandım gerisini çıkartmaya korkuyorum odamda yer kalmadı :) desem de bilin ki ilk alışverişim şık bir ayakkabı olacak :)

Sevgiler ♥

I've begun to change the location of summer clothes with winter clothes. This began to change my shoes.

Love ♥








6 yorum:

  1. bunlarin hepsi harikaaa amaaa :)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. şu turuncu bilekliler pek içimde kaldıydı:D feci şekilde bakıştık şu an resimlerden:D

    YanıtlaSil
  3. TanurAyshA: :))
    hande ne yapıyor? : daha önce bı post yaptım o ayakkabılara ilgili, bende uzun bı süre ask yasadım onlarla :))

    YanıtlaSil
  4. yorumun için teşekkürler canım=)iade i ziyarete geldim=)
    en sevdiğim zmn kışıklarla yazlıkların yerdeğişmesi=)

    YanıtlaSil
  5. cennet gibi nekadar güzeller

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara