8 Eylül 2017 Cuma

Yaz ayı bir bAŞKa güzel ♥


Son zamanlarda yaz bitmesin duasına çıktım resmen.. Şu an İstanbul'un havasına bakınca ne ara başladı ve bitiyor diyorum. Bilmiyorum sizde öyle misiniz ama doyamadım ben o kesin... 


Bu mevsimde her şey ayrı bir güzel, rengarenk ve giy çıkar modu kıyafetler, güneşin verdiği mutluluk :), tatil heyecanları..... daha sayacak o kadar çok şey var ki....
Sanırım en çok da beklediğim tatil planları oluyor ve bitmesini hiç istemiyorum. Deniz, kum, güneş (bu üçlüyü sevmeyen yoktur diye düşünüyorum) ... Tatil deyince benim aklıma ilk gelen lokasyon Ege bölgesi. Biliyorsunuz ki hala Ege de yaz devam ediyor… Orada olmak isteyişimin bir başka nedeni de bu sanırım. Başka nedenlerse neresine gidersem gideyim o mistik kokuyu başka bir yerde bulamam herhalde. Hele ki Çeşme denince beni orada bırakın diyorum hep :) Özellikle de Alaçatı’ya… 
Her sokağında başka bir güzellik başka bir huzur bulmak mümkün. Renkli kapıları, her bir kafesinde sanatı barındıran mekanları, alışveriş için giripte bir daha yanınızdaki kişinin bile sizi çıkaramadığı o dükkanlar (şu an bunalıma girebilirimJ)… 



Gidenleriniz varsa bir de üstüne benim gibi şehrin içindeyseniz birbirimizi nasıl iyi anlıyoruz, değil mi L
Çeşme Alaçatı'da en sevdiğim mekanlar arasında Insula Restaurant aynı zamanda butik otel burası, gerçekten ortamına bayıldığım Asmalı restaurant, tadı başka olan Keyf-i Kadeh Meyhanesi...





Aynı zamanda Alaçatı kadar Ilıcalı’da benim sevdiğim başka bir yeri. Denizinin mutluluk tedavisi verdiğini düşünüyorum. Her bütçeye göre de konaklamak mümkün.. 
Ve tabi ki en favori yerlerimden biri de Çeşme Marina.. Huzurun bir diğer adı :)


Benim Çeşme krizim tutmuş, anlaşıldı...
Sayacak o kadar çok mekan var ki en iyisi mi gitmeyenleriniz varsa gidin görün derim. Çeşme otelleri için uygun fiyatlarıyla Jolly Tur'a bir göz atabilirsiniz. Benim ilk tercihlerimden olduğu için pişman olmayacağınızı söyleyebilirim. Ege de en güzel zamanların yaşandığı Eylül ayını değerlendirmek için bu bir fırsat bence..
Bahar ayında kimbilir nasıl da güzel olur.... Bu arada fotoğraflar geçtiğimiz yaz'dan ve hepsi Çeşme'den.. :)

Sevgiler ♥ 


2 yorum:

Bu Blogda Ara