10 Eylül 2017 Pazar

Burçlara sardım bu aralar...



Herkese Merhaba,

Sonbahar mevsimine girmiş olduğumuz şu günlerde keyifler nasıl? Birçok kişiden ‘ben tam bir bahar insanıyım’ cümlesini duyuyorum. Siz de öyle misiniz bilmiyorum ama inanın ben asla ara mevsimler insanı değilim.  Birincisi ne giyeceğini bilemiyorsun, ikincisi hava dengesi sürekli değişken, üçüncüsü hep bir uyku halinde oluyorum… diye devam edebilirim. Bu sanırım benim astrolojik durumumla alakalı… Oğlak burcuyum ve özellikleri arasında ara dönemler ve belirsizlikler insanı değil, ya beyazdır ya da siyah gri olmayı hiç sevmez..İşte o benim :)



Aslında burçlar ile hareket eden biri değilim ama son zamanlarda kişilerin burç özelliklerine uygun karakter yapıları olduğunu görüyorum. İyice işin derinine inince aslında birçok durumu açıklayan haritalar ile karşılaştım. İnanın hala olayın üzerinde çalışıyorum (fazla karışık :) bir sorunuz olursa cevap veremem ama biraz anladığım kadarını aktarabilirim.
Mesela yükselen burç diye bir şey var. Kendisi öz burcumuzdan bile daha önemli bir yer taşıyormuş.. 
Doğduğumuz sırada ufuk çizgisinden yükselen burçmuş. Görünüşü, kendimizi nasıl gördüğümüzü, dışarıya karşı gösterdiğimiz tepkileri ve davranışları temsil ediyormuş. Hesaplamalar doğru ise yükselen burcum Koç çıktı :)

Bir de alçalan burç varmış, duyanlarınız var mı?
Bu da doğduğumuz sırada ufuk çizgisinde batan burcumuz.. Yani evlilik partnerini, evliliğin getirilerini, birlikteliklerin uyumunu, ikili ilişkileri temsil ediyormuş. Bak bu baya ilgimi çekti işte :))
Alçalan burç hesaplamada yükselen burç gibi doğum yeri ve doğum saati ile belirlenmekte… 
Aşk ve evlilik birçok kişinin ilgi alanı, öyle değil mi?
Bunu hesaplamanın daha da kolay bir yolu var aslında, yükselen burcunuzun tam zıddı olan alçalan burcunuz oluyor aslında.. Hesaplamalarda da bu doğru çıktı. Yani benim alçalan burcum Koç’un zıddı Terazi.. Tabi önce doğum haritasını çıkartmak önemli sonrasında aşk hayatında neler olacağını öğrenmek daha kolay… 
Günlük yorumlarını kaçırmadığım Elele Online sitesinde konu ile ilgili detaylı bilgiler var. Meraklıysanız araştırmaya başlayabilirsiniz.
Dediğim gibi ben hala yolun başındayım evet karışık ama çözebilirim :)

Bu arada burçlardan anlıyorsanız yorumlarınızı da bekliyorum.


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara