19 Ağustos 2017 Cumartesi

Yaz'ın vazgeçilmez aksesuarı 'Güneş Gözlükleri' ♥


Herkese Merhaba,

Konu şu ki; Sizde benim gibi aksesuar sever misiniz? Hatta her kıyafette olmazsa olmazlarınız var mı? Ve aksesuar alışverişlerinizi internetten yapar mısınız?

Belirtmeliyim ki; Benim öncelikli olarak vazgeçemediğim aksesuarlardan biri güneş gözlükleri.. Yaz mevsimi ile birlikte en çok kullanılan görünümlerden biri olduğu kesin. Aslında yaz mevsimi için benimsenmiş olsa da kışında hep çantamda must-have görevinde diyebilirim. 


Benim için bazı şeylerin karakteri var ve güneş gözlüğü trendide, bir karakter durumu bence... Rengi, şekli, duruşu vb....
İnstagram sayfamdan beni takip edenleriniz varsa gayet iyi biliyorlardır ki fotoğraflarımın %70'i gözlük ile çekilmiştir... Hem kendime yakıştırıyorum hem de güneşin zararlı ışınlarından korunmak (mevsim ayırt etmeden) için her zaman çantamda bulundurmam gereken en önemli aksesuarlarımdan da biri olduğunu düşünüyorum. Sizin bu konuda düşünceleriniz neler?



Tabi favori modellerim arasında, bu aralar RayBan 3447 Round modeli bulunuyor...
Nerdeyse herkese yakışan bu modeli almak için maalesef yoğun iş tempomdan dolayı bir türlü vakit bulupta alamıyordumm ta ki Atasun Optik.com'a bakana kadar hemde gayet indirimli fiyata oturduğum yerden satın alabildim.

Sorularıma detaylı yanıtlar alarak, hızlı kargolama hizmeti yapılıp bir de kaliteli ürünü indirimli fiyata alınca bir müşterinin memnuniyeti on yıldızda on olur tabikiiii :)

Atasun Optik'te güneş gözlükleri açısından birçok çeşit bulabilirsiniz. Herkese ve her keseye uygun çok güzel modeller mevcut. Aynı zamanda sitede aradığınız kategoriye uygun, kolay geçişlerle beklemeden istediğiniz ürünü de bulabilirsiniz... Canlı destek butonu sayesinde cevaplara kolayca ulaşabiliyorsunuz.. Benim için oldukça isabetli bir deneyim oldu Atasun Optik.com'dan alışveriş yapmak... Diyorum ya yoğunluktan yerinizden bile kalkamadığınız ama alışverişi de ihmal etmemeniz gerekiyorsa en doğru sitelerden birindesiniz....

Benim ise vazgeçemediğim markalardan biri olan, son moda Ray Ban gözlükleri ne de bakmadan geçmeyin derim.

Peki, sizin favori güneş gözlüğü modeliniz nedir?

Sevgiler ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara