11 Ağustos 2017 Cuma

Güzellik unsurlarından biri: Parfüm ♥


Merhabaa,

Bir süredir sizlerle bir arada olamadım, tahmin ediyorsunuz ki işler güçlerr :)
Ama karar verdim, bundan sonra daha sık görüşmeliyiz...
Son zamanlarda hep olan ama daha bir üstüne düştüğüm bir takıntım var ki; Parfümler...


Nasıl seçmeliyiz? Nelere dikkat etmeliyiz? Nasıl daha kalıcı bir parfüm elde edebiliriz? ...
Bir parfümü seçmek için bence kokuyu sıkıp üzerimizde birkaç saat durmasını beklemeliyiz. Her ten için farklı sonuçlar çıktığı gibi kalıcığını da belirlemek gerekiyor. Sıkma işlerminin de ayrı bir önemi var tabi ki; kalıcığı arttırmak için kulak arkasına, saçlarınıza ve bilek içinize sürmeniz yeterli sonucu doğuruyor.. 

Dışarı çıkarken neredeyse asla vazgeçmeyeceğim güzellik unsurlarından biri benim için.. Kendi tenimize, dokumuza uyan bir parfüm bulmak için gerçekten zaman harcamamız gerekiyor. Doğru iletmek önemli, değil mi? :)
  
Ve son zamanlarda denemeyi merakla beklediğim bir parfümden bahsedeceğim.
  
7 Ağustos'ta lansmanı gerçekleşmiş bu yeni yaz parfümünün yaratıcısı Sophie Labbe , Yves Rocher için üretmiş. Sonsuz Aşkın Sembölüymüş Oui àl'Amour adlı parfüm...
Cesaret ve tutkuyu temsil ettiği için daha bir merak ediyorum.. Şişesinin zarifliği de cezbeden diğer bir konu :)



Bitkisel formülünün içinde Melek Otu, Gül Özü, Tonka Fasulyesi ve Sedir bulunuyor.


Yeni olması sebebiyle özel deneme fiyatı 50ML boyu 115 TL ve bir de yanında kırmızı rujun fiyatı 25 TL'ye iniyor... 

Henüz kendisi ile tanışmadık fakat bu kadar iddialı bir ürünü en kısa sürede denemek için sabırsızlanıyorum.

Deneyenleriniz var mı?

Sevgiler ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara