21 Ağustos 2012 Salı

New in ♥

Geçtiğimiz kış ayından beri bu bebekleri wishlist'ime koymuştum ama indirime girmesini ve tabi ayakkabı numaramın da kalmasını diledim ama gelin görün ki Zara indirimi 5 temmuz'da başlayınca şansım yokmuş demek ki dedim çünkü o gün tatile çıkmıştım. Geldikten sonra da ''nasılsa bir şey kalmamıştır'' ön yargısıyla Zara'nın yanından bile geçmedim. Bazen böyle basiretsizliklerim olur :) Ama bugün bir arkadaşımın ısrarıyla mağazaya adımımı attığım gibi onları gördüm, kısa bir bakışmanın ardından istediğim indirimin de indiriminde kavuştuk birbirimize :) hem de 37 numara :)
Bu arada herkese şeker gibi bayramlar olsun <3

Sevgiler ♥

I've been waiting to discount to buy these babies since last winter and finally Zara began to discount at the July of 5 but the day I've gone to holiday at the time I said to myself didn't have a chance. even I couldn't pass from Zara ,think there's no something, but Today a friend has wanted to go into the store at that we're beholds these babies :) 

Love ♥






8 yorum:

  1. güle güle kullan canım. ne kadar içten istemişsin demekki tatil dönüşüne kadar seni beklemiş bu bebekler ;)

    YanıtlaSil
  2. Evet gercekten cok istemistim cnm demek ki evren artik beni de duymaya basladi :) cok tesekkur ederim Sevalcim <3

    YanıtlaSil
  3. Hem rengi hem topuğu harika güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımınız için teşekkürler. Paylaşımlarınızın devamını dilerim yazılarınızı takip ediyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. I'm gone to convey my little brother, that he should also go to see this weblog on regular basis to obtain updated from latest gossip.
    My web blog buy instagram followers cheap

    YanıtlaSil
  6. Currently it appears like Expression Engine is the best blogging
    platform available right now. (from what I've read) Is that what you're
    using on your blog?

    Look at my web blog kitchen remodeling

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara