11 Ağustos 2012 Cumartesi

Inside of my bag...

Son zamanlarda ne zaman bir post hazırlamak için bilgisayarımın başına geçsem klavye bana, ben klavyeye bakıp duruyoruz.. Sözcükler kıfayetsiz ve nedensiz :) Sanırım bu sıcaklar bana fazla geldi, tabi bundan birkaç ay önce ki postlarımda ''hadi artık yaz gelsin'' diyen ben, ''insanoğlu nankördür'' sözünü tasdikleyen bir tavırla üşümeyi hayal eder durumdayım. Ve aslında içimden ne gelirse de onu yazma çabasındayım. Bu post da ise dediklerimin tam aksine bir bayanın çantasının içinde, içinden ne gelirse doldurmasına gerek olmadığı. Yani en azından ben doldurmayı sevmiyorum. Bugünse çantamda neler varmış bakalım bakalım :


 1. Rayban Gözlük
2. Not defteri 
3. Louis Vuitton Brooklyn PM
4. İphone 4s
5. L'occitane kolonya, 
6. Clinique Happy eau,
7. Biotherm ruj
8. L'occitane lip balm
9. Marc Jacobs cüzdan




Clinique'in bu parfümüne bayılıyorum, artık bitmek üzere ama son damlasına kadar kullanacağım bir koku :)


Güneş havalarda bir güneş gözlüğü (olmazsa olmaz)...Hele de Wayfarer :)

2 yorum:

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara