3 Şubat 2012 Cuma

PRADA SPRING/SUMMER 2012 WOMEN'S ADVERTISING CAMPAIGN

50’li yılların ikonik Amerikan dili, pop ve stil kültürüyle yarım yüzyılı aşkın süre sonra yeniden çizildi. Benzin istasyonu, yeni ufukların ve ekonomik gelişmelerin buluştuğu bu yeni post-modern kavşakta, moda, fantezi ve yeni keşif vaatlerinin çarpıştığı bir merkez sembol rolünü üstleniyor. Prada kampanyalarının çığır açan fotoğrafçısı Steven Meisel’in kamerasından, üzerimizde yükselen bir modeller kulesi, arabalar ve uçsuz bucaksız masmavi gökyüzüne karşı duran modern mimariyi görüyoruz. Meisel’in alçak çekim açısı ve zengin renkleri, kampanyada ve koleksiyon mesajında verilmek istenen gücü ve pozitivizmi vurguluyor. Steven Meisel, sarışın bombalardan siyah kahramanlara kadar uzanan farklı karakterlerdeki model kadrosuyla ütopik bir anlatım ortaya koyuyor. Bu hiper gerçek benzin istasyonu fantezisi, feminen film ikonografisinin virtüel bir kolâjını ortaya koyuyor. I M A G E Public Relations

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara