16 Şubat 2012 Perşembe

Metal Şıklığı

Aksesuarlar dünyasında yeni trend; dore - lame renklerde metal görüntüler...İki bileğe birden takılan kalın ve şık bileklikler, bel üstü kemerler, boyna yapışan kolyeler, ayakkabıda ki detaylarıyla Metal Şıklığı benim trend listemde en üst sırayı almayı başardı. Sizinde listeniz de bir yerlerdeyse sevgili stil danışmanları aynı zamanda blogları olan Luxury Shoppers' ı tıklamanızı öneririm. Alışveriş içinse TıkTık
Daha uygun fiyatlarda arıyorsanız eğer : Pelin Aksesuar 'a....



Sam Edelman


Louis Vuitton



5 yorum:

  1. aaa Pelin aksesuar var. ben hep oradan aldım bileklik ve gerdanlığımı :) çok güzel ve çok uygun tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Süper :) Bu bilgiyi de hemen post'a ekliyorum cnm :)

    YanıtlaSil
  3. metalleri cok sevdim :)
    cok ayri bir hava katiyor insana :)
    Sevgiler !

    YanıtlaSil
  4. gorgeous inspiration pics!
    X

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden harika!;)

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara