20 Ağustos 2011 Cumartesi

Bugun giydiklerim....

Geçen hafta bir arkadasımın yanına Şile'ye gittim. Giderken hava gayet de sıcaktı ve ben yanımda normal olarak jean, hırka, vb. giysi götürmedim. Off nerden bilebilirdim ki bir anda yagmur yagacak, gök gürüldeyecek, tam bir kabus cünkü 3 gun dısarı cıkamadım. Ne o tatildeyim :( İşte tam bu noktada insanoğlunun nankörlüğü geldi aklıma neyse bir an önce sıcakların geri gelmesini istedim. Dilegim gerçekleşti tabi ama bu seferde istanbul'a dönmüş bulundum. Şimdiyse bunu istedigimden pek emin degilim :) Nankörüz nankör :)))
He bu arada iyi ki bu etegi almışım hem rahat hem tarz......



Sevgiler ♥


6 yorum:

  1. çok tatlı,şirinn görünüyorsun bayıldım cnm blog dünyasında ki yeni keşfimsin,takipteyimm artık mucx

    Bloguma bakmak için Tık Tık!!!

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim cnm. Bende artık senin takipcinim :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı eteğn rengi.

    kombinde tam yaz rahatlığında olmuş <3

    YanıtlaSil
  4. çok güzel, tam yazlık bir kombin olmuş ama ben en çok saçlarının rengini sevdim tatlım, sevgiler..

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Saol cnm, bende pek begendim bu rengi :)

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara