28 Ağustos 2011 Pazar

Bir Cumartesi Gecesi ♥

Ne zamandır kızkıza cıkamamıştım, özlemişim valla ne diyim :) Biz beraberken daha mı egleniyoruz ne? aaa unutmadan size önerebilecegim çok şeker bir dükkan buldum.
Tabi ilk önce ne giymişim?
Bknz :


T-shirt - Ginatricot
Şort - Mango
Terlik - Hotiç
Çanta - Hermes


Vee iştee akşam akşam alışveriş aşkımız :)










Adresi tam olarak bilmiyorum ama Cadde'de eski mangoyu biraz gecince yan sokakta GARAGE. Bu arada kredi kartı geçmiyor maalesef!



Gördügünüz gibi herşey 10 TL

Çok fotograf oldu ama en son aldıklarımı da yayınlayıp, bir güzel uyumaya gidiyorum.
Devamı yarına :)



Bu arada odamın dagınıklıgı için kusura bakmayın :)

Sevgiler ♥

7 yorum:

  1. Kız kıza çıkmak her zman iyi gelir.
    Rahatlar insan. Alışveriş yapar oh be der.
    çok eğlenceli geçen bir güne benziyor.

    YanıtlaSil
  2. kız kıza çıkmak gibisi var mı ya en güzeli başında hadi artık bitir de gidlim diyen yok aksine sene beraber herşeye saldırıp onad bakayım buna da vakayım diyen var :))
    bu arada kombin çok hoş ;)

    YanıtlaSil
  3. Bence de, biz kızlar beraberken daha cok egleniyoruz bu kesin :)

    YanıtlaSil
  4. herşey 10 tl mi şaka gibi yaa bunların hepsi istanbulda işte, bursada yok böylee cnm hiç yaaa.bir işverende istanbuldan alıp bursada şöyle güzel mağaza açmaz mı hiç:D çok feci kıskandımmm:))

    YanıtlaSil
  5. mrb caddedki eskı mango nerdeydı acaba ?? yanında ne vr yanı hıc bılmıorumda :)) dha acıklamalı bı tarf verblrmsnz derya

    YanıtlaSil
  6. Mark's and Spencer'ı biliyor musun? Onu gectikten sonra kadıkoy tarafına dogru yürüyorsun kızılkayalar var, yapıkredi var, yani bunları da gecince ilk sokak da, :) cok kötü anlattım biliyorum ama cok kolay bi yerde, yalnıs hatırlamıyorsam barış büfe nin sokagında :)

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara