28 Şubat 2011 Pazartesi

83. Academy Awards

Bu sabah 04.00'e kadar dayanıp izledigim 83. Akademi Ödülleri sahiplerini buldu, peki neler giymişler? Bakalım : 


Natalie Portman - ''Black Swan'' filmindeki performansıyla ününe ün katan Natalie, bu yılın renklerinden mürdüm morunu secmiş, hamileliğinden dolayı da oldukca rahat bir elbise seçmiş. Fena da olmamış


Aishwarya Rai - Ünlü Hint güzeli Aishwarya kahverenginin en güzel tonunu kullanmıs, sade ve cok cekici olmuş.


Scarlett Johansson - Bana eski bir perdeden tamamlanmış gibi hissettiren bu elbise renk acısından begenimi aldı.Modelini begenmedim.


Gwyneth Paltrow - Elbisenin rengi de modeli de benim tarzım degil ama Gwyneth'e herşeyi yakıştırıyorum.


Halle Berry - İşte buu! Gercekten cok begendim. Ten renginde tüllerle süslenmiş bu elbise favorim oldu!


Mandy Moore - Elbisenin rengi itibariyle bana su akıtısını anımsatıyor. Cok zarif ama keske o bel kısmını sonradan degil de düz olarak dikilseydi. Yine de hoş olmuş.


Cate Blanchett - Vintage, harem ve Britsh havası veren bu elbisenin modelinden ziyade renklerini begendim. Ama oldukça asil bir görüntüye sahip olan Cate'e herseyinde yakıştıgını düşünüyorum.


Sandra Bullock - Bir kumrala yakışabilecek en güzel renktir kırmız. Modelse cok kadınsı. Favorilerimden biri de bu elbisedir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara