5 Şubat 2011 Cumartesi

Alem İFW

Saat 17:55 - 18:00'de defile baslıyor ve ben hala kosturuyorum, tabi ki geciktim ama neyse ki sadece 5dk. İçeri girdigimde meraklı gözlerle tasarımları izleyen bir kalabalıkla karsılastım.  Gec kalırsan dona kalırsın demişler ne diyim, daha sonra önlerde oturan bir arkadasımı gördüm (Ayşegül) dayanamadım müsade isteye isteye yanına vardım. (Zor oldu) Nerdeydi dersiniz? Öndeeee!!! Elinde Alem İfw degisi vardı. İşte bahsedecegim konu bu ( bir türlü gelemedim konuya) !
Alem dergisi bu renkli moda haftası için oldukça ugraş veren bir dergi çıkarmış ve tabi ki bizler için. Her güne özel bir sayı. Defilerlerin ardından iyi bir takım çalışması ile gün gün sunulan bir arşiv. İçinde Defileler - Alem Party - İstanbul - Stil Enstantaneleri - Hot Beverage konuları var. Benim en sevdigim kısmı Stil Enstantaneleri oldu. Kim ne giymiş? İfw'ye gittiginiz de bu sayılardan birini almalısınız. Teşekkurler ALEM!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara