21 Ocak 2011 Cuma

2011 Benim modam :)

Moda dünyası hızla değişen ama eskiye olan vefasını da gösteren bir sektör. Ben her zaman modayı vintage ve up to date karışımı giysilerle tamamlamayı seviyorum. Benim için bu senenin moda renkleri, modelleri :

Deri etek ve pantalon : 80'li yıllarda hatırlıyorum oldukca modaydı deri. Aslında her zamanda giyilmekten de bıkılmadı. Benimse bu sene favorilerim arasındalar. Annemden kalan esyalar benim hazinem; iyi ki deri etekleri saklamış canım annem :) Ve yüksel bel olmaları da cuk diye oturdu valla :)



Veee deri pantalonlar. Aslında deri görünümlü taytlar tercihim ama üstüme uyan deri bir pantalon bulursam hiç fena olmaz :)




Toz pembe'nin senesi : Bu sene pudra renkleri hakim, birkaç senedir öyle ama bu sene tamamen bu renklerden giyinecegiz sanırım.  Ben özellikle toz pembeye takmış durumdayım. Özellikle aksesuarlarda!




Özellikle Hermes'in bu rengine bayıldımmm!

Şirin Danteller detaylar : Elbiselerin yaka bölümünde, bottielerin kenarlarında ya da cantalarda anahtarlık olarak kullanılabilecek danteller. Su an dantelli bir gece çantası üzerinde calışıyorum. Bittiginde sizinle de paylaşıcam.


Bottieler; Dorothy Perkins

Çiçekli giysiler ve çanta : Bu sene de inanıyorum ki çiçek modası devam edicek. Benim için her zaman devam edebilir :) ama bu sene bu trende yeni gelen; çantalarda çiçek modası.





Bu çantayı annem viyanadan getirmişti. Yine ve yine önyargılarım varken sonradan içim ısındı ve şimdi trendler arasında :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara