17 Ocak 2011 Pazartesi

2011 Altın Küre'de kim ne giymiş?



Catherine Zeta Jones - Prenses gibi olmuş ben cok begendim.


Anne Hathaway - Cok şık fakat bir eksik var gibi ama ne?


Piper Perabo - Zarif


Katey Sagal - ''Married with Children'' dizisiyle tanıyıp sonra sürekli takip ettigim biridir Katey elbisesinin modelini de rengini de begenmedim ama ilk kez ödül almasından dolayı burda olmalı diye düşünüyorum :) 


Rummer Willis - Tarzını begeniyorum.


Blake Lively 


Renee Zellweger - Begenmedim ! Elbisenin üst kısmı neden transpran?, kolların omuz kısmı neden acık?, ve neden yürümesi zor olan bir alt kısım? 


Hayden Panettiere - Mor rengini cok severim güzel de olmuş fakat biraz daha bel oyuntusunu ortaya cıkaracak bir model seçseydi.


Penelope Cruz - Her zamanki gibi zarif.


Cameron Diaz - Bu senenin rengi bence ve cok yakısmıs.



Eva Longoria - İnanılmaz beğendim. Her zaman derim, kırmızı gece davetlerinde iddialıdır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara