24 Nisan 2018 Salı

Mac Severler burda mı?

İlk kozmetik markan ne diye sorsalar Mac'in meşhur rujlarından 'Kinda Sexy' iyi söyleyebilirim. Yıllardır da çok severek kullanıyorum.  Ayrıca diğer favorili renklerim arasında Hue, Please Me ve Brave Red ilk sıralarda... Tabi ki yeni mat rujlara da ayrıca bayıldım. 


Mac'in favori ürünleri bende biter mi hiç bitmezz.. Özel günlerde kullandığım Pro-Longwear Concealer'ı olmazsa olmazım! Yoğunluğu, kalıcılığı inanılmaz güzel fakat tek şey var ki; tüpünden sıkıldıktan sonra elinize çok geliyor olması. Neredeyse elinize gelen miktarın yarısını hibe edebiliyorsunuz.. Ama yine de kesinlikle makyaj koleksiyonunuzda olmasını tavsiye ediyorum. 


Makyajda en önem verdiğimde doğru bir allık seçimi.. Bu konuda da hakkını yiyemeyeceğim, harika renk scalası ve özel koleksiyon parçaları var. Hepsi birbirinden güzel... Renkler, ışıltı yoğunluğu, bitişi mükemmel.. Ben genelde pembe tonlarını daha çok tercih ediyorum. Hafif bir dokunuş ile güneşte yanmış, fresh bir hava veriyor olmasını seviyorum.. Bu arada bu allık rengini özellikle çok aradım ve bulduğumda bir de indirimli olarak aldım. Bu arada  İndirimli Mac ürünlerine   ulaşabileceğiniz harika bir site önerim olacak size Turuncukasa... Aradığınız ürünleri indirimli bulabileceğiniz harika bir site.. Sakın bakmadan geçmeyiniz!



Sizinde Mac favorileriniz varsa benimle paylaşın lütfen... 

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara