7 Mart 2018 Çarşamba

Saç deyince...



Başlıktan da anlaşılacağı gibi konumuz saç ve son zamanlarda kullanıp memnun kaldığım ürünler... 
Toni&Guy markasının üç ürününden bahsedeceğim. Bunlardan biri aşağıda görseli olan Damage Repair Mask isimli saç maskesi. Son zamanlarda kış aylarının da etkisiyle saç uçlarım çatallaşmış, kuru ve yıpranmış bir haldeydi. Tabi ki ek takviye gerekliydi. Yaptığım bakımların işe yaramadığını farkedince de bir ürün arayışına çıktım ve Toni&Guy'ın bu maskesi ile karşılaştım. Ürünün özelliği; yıpranmış saçları daha yumuşak, parlak görünümlü ve onarıcı-yenileyici olması. Son 3 haftadır kullanıyorum ve gerçekten saçlarım çok hızlı düzeldi diyebilirim. Kesinlikle pişman olmayacağınız bir ürün.. Her kuruşunu sonuna kadar hakediyor. Eğer benim gibi sıkıntılarınız varsa denemelisiniz!


İkinci ürün ise; High Shine Serum Drops isimli Yoğun ışıltı veren serumu....
Markanın yeni ürünlerinden olan bu serumun en önemli özelliklerinden biri de ışıltı vermesinin yanında elektriklenmeyi önlüyor olması.. Açıkcası bu konuda hangi ürünü denesem başarılı sonuç alamamıştım ama bu serum bu konuda inanılmaz başarılı. Bıraktığı parlaklık aşırı güzel :)




Üçüncü ürün olarak Toni&Guy markasının şekillendirici spreylerinden Sea Salt Texturising Sprey. Ben düz saçlı biriyim. Hatta öyle ki; zamanında perma yaptırdım ve iki gün sonra saçlarım yine dümdüzdü. Yani ben pırasa düzü denilen cinse sahibim :) O yüzden bu ürünün etkisinin işe yarayacağını pek düşünmemiştim. Fakat yine de denemekten bir şey olmaz diyerek aldım. Özelliği; denizden çıkmış gibi doğal ve belirgin dalgalara sahip olunmasını ve dolgunluk-hacim sağlaması. İnanın ne yazıyorsa bu doğru. Saçlarımın ertesi güne kadar dalgalı kalması, hiçbir sprey izinin olmaması, parlak görünmesi ve harika kokusu...


Sevgiler :)

3 yorum:

  1. bu marka biraz pahallı ama etkileri için satın alınmaya değer kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harika bir marka... İndirim zamanlarında alınabilir aslında :)

      Sil
  2. serum olanı ne sıklıkla kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara