11 Kasım 2017 Cumartesi

Nedir yeni trendler ♥

Herkese Merhaba,

Bir süredir yoğun iş temposundan yazılarıma ara vermek durumunda kaldım ama hızlıca yeni trendler dosyası ile karşınızdayım :)
Sonbahar-Kış koleksiyonları bu yıl tam benim tarzıma göre diyebiliriz. Ekoseli blazerlar, pantalonlardan tutun, maskülen tarzın aksesuarlarından kasket şapkalar, büyük ama kibar küperlerden, kırmızılar, morlardan... Herşey birbirinden güzel ve keyifli....
Beni bilen bilir, moda-trend ne ise onu dolabıma alan biri değilim ama bu yıl neredeyse tüm detaylar benim kimyamla örtüşüyor..

İşte ilk sırada sanırım gri üstüne ekoseli blazer ceket ve pantalonlar var..






Blazer ceket dolabımda olamazsa olmazım, bir de uzun, vatkalı olması kullanışı daha rahat hale getiriyor. Vatka modasının da hiç geçmemesi dileğiyle tabi :) (benim için en azından)...

Bir diğer favorim ise kasket ve ressam bere modelleri... Şu net ki şapka aksesuarını sevmek şart. İlla moda diye takılmamalı, hatta bu bir yaşam tarzı bile diyebilirim. Ben baya bi seviyorum, ya siz?


Aksesuarda takmadan çıkmam dediğim tek şey küpedir. Kendinizi eksik hissetiğiniz anlar vardır ya işte benim de öyle oluyor küpesiz :) En keyif alarak taktıklarım ise büyük, vintage tarzda olanlar....


Diyorum ya benim modam hep aynı ama bu yıl trendler benden yana diye... Sivri burun, streç botlar mesela... Nasıl güzel ve zariftir duruşu :) Topuklu ya da düz farketmez, klasik ya da spor giyim de her zaman kullanılabilir..


Bir de sivri burun ayakkabı ailesine western botları da ekleyelim ki ben baya bir seviyorum :) Asi duruşunun yanında aslında masum bir anlamı da var... :)


Tabi ki kış aylarında mecburi istikamet kazaklar.. İstanbul'un havası bu aralar pek karışık olsa da ben kalın kazakları çok seviyorum.. Renkli, dökümlü olmaları ilk tercihim..




Her zaman olduğu gibi yeni trend-modayı Elle'den okuyarak kendi trend dosyamı oluşturuyorum.
Benim bu yıl ilk beş'li hazır... Sizde durumlar ne?

Sevgiler ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara