25 Nisan 2016 Pazartesi

ModaTurkiye.com'da bugün :)


Herkese Merhaba,

Uzun bir ara oldu, farkındayım. Fakat işlerin yoğun temposunda bazen kendimi bile unutuyorum, inanın. Bloguma çok yer veremesemde instagram hesabımda baya aktifim :S Zaten bir çoğunuz biliyor.

Bu aralar blogumda da aktifleşemeye karar verdim. Ve bu başlangıcı da severek takip ettiğim, sokak modası kavramını Türkiye'ye getiren, sokaklarda sürekli fotoğraf çeken ilk ve tek ekip olan Modaturkiye.com ile yapmak istedim. Kıyafet detaylarına geçmeden önce sitenin başarılarından size biraz bahsetmek isterim. Şu sıralar 16. yaşını kutlayan modaturkiye.com sayısız defile, fotoğraf arşivini bünyesinde barındırıyor. Milano, Paris, Newyork.. Fashion Week haftalarında ekibin bizzat yerinde takip ettiği de bir arşivi mevcut.
30binin üzerinde üyeye sahip olan site, üyelerinin stil fotoğraflarını paylaştığı gibi genç moda tasarımcıları bölümünde de üyelerinin moda illüstrasyonlarını yayınlamakta.
Ve fotoğrafta da gördüğünüz gibi sitenin 'Sokak Modası' bölümünde bugün ilk sıradayım. Eklediğim linklerden siteyi takip ederek, üye olabilirsiniz. Moda'yı arşivlemek için doğru adres : www.modaturkiye.com

Kıyafetime geçersek haftasonu, bir süredir çok severek giydiğim, Fabrika mağazasında görünce aşık olduğum bol paça pantalonumla, tam bahar havasına uygun Vera Moda bluzumu kombinledim. Bir kaç senedir vazgeçemediğim eşarp- fularımı da eksik etmedim tabi. Benim için hem rahat hem de şık hissettiğim bir haftasonu geçti.






Ve ne giydim :

Bluz : Vero Moda
Pantalon : Fabrika
Çanta : Vakko
Ayakkabı : Desa
Saat : Daniel Wellington

Sevgiler ♥


1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara