17 Mart 2013 Pazar

Mercedes-Benz Fashion Week !



Geçtiğimiz günlerde sona eren Moda Haftasının notları yayılmaya başladı. Ben maalesef 3. günü dahil olabildim. Ama sosyal medyadan sürekli takibindeydim. Ve Fashion Week'ten benim objektifimle...




Sevgili Deniz Berdan.. O kadar sıcak ve samimi ki...


Sevgili Buse Terim... Çok şeker biri...


Canımmm Deniz'm 


Sevgili Zümra ve Sevgili Bilge


Ve ne giydim ? Artık biliyorsunuz ki benim detayımda vintage olmazsa olmazlardan. Eteğim ve çantam tarihe meydan okur cinsten...Her zaman derim bir kıyafetim icinde mutlu hissediyorsan o sensin!



Kazak / Jumper : Mango
Etek / Skirt : Vintage
Çanta / Bag : Vintage
Ayakkabı / Shoes : Hotiç
Gözlük / Sunglasses : e-bay

Sevgiler ♥

2 yorum:

  1. Demek üçüncü gün oradaydım, ben de bir o gün gitmedik karşılaşamadık. Fotoğraflar çok güzel, hepiniz çok şıksınız. keşke gelebilseydim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diger gunler olmadigim icin uzuldum, neyse sekerim yakinda gorusuruz muhakkak <3

      Sil

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara