2 Şubat 2013 Cumartesi

Collar Necklace





Ne zamandır kıyafet postu yapamadım. Malum kış aylarının yaygınlığıyla meşhur, her sene yeni bir ad'la anılan gribe bende yakalandım. Hala da iyileşmiş değilim :( Ama dün tüm gücümü toplayıp hem bir ne giydim fotoğrafları cektirip hem de bir sinema akşamı yaptım. Olabildiği kadar :)) Bu arada bilmeyenleriniz varsa yaka kolyemi de kendim yaptım. Bu aralar bol bol yaka kolye yapıyorum. Biraz sabır gerektirdiği doğru ama müthiş rahatlatıcı bir de bittiğinde daha da keyifli...





Tüvit Ceket / Tweed Jacket : Topshop
Jean : Mango
Bot / Boot : Gezgo.com
Çanta / Bag : Vintage
Yaka KOlye / Collar Necklace : Made By Me

Sevgiler ♥

2 yorum:

  1. BEnce en güzel parça kolye ellerinee sağlıkk =) BAyıldımmm =)
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara