7 Ocak 2013 Pazartesi

Blogum 2 Yaşında ♥

İlk başlarda amaçsızca sadece yazarak ve takip edenim 1 kişi bile olsa bildiklerimi kendi gözümden, ne varsa yazdığım kendi halinde bir blog yazarıydım. Ama şimdiye baktığımda 2 yıl içersinde o 1 kişi bir sürü kişi oldu :) Blogun bana kattığı en güzel şeylerden biri ise çok güzel insanlarla tanışmam ve arkadaş olmamızdı. Bir diğeri de yolda, beni tanıyan insanların yanıma gelip beni onure etmeleri... Birilerine kendi gözünden bir şeyler katmak, benimsenmek, hiç tanımadığın halde sevilmek sanırım paha biçilemez duygulardan biri....
Ben iyi ki; 2 yıl once bugün bu bloga startı vermişim.. Ve iyi ki sizler beni, ben sizleri tanımışım...Daha nice güzel yıl dönümleri olması dileğiyle .... 


3 yorum:

  1. ben uzun süredir takip etmiyorum nice yillar birlikte olalim :)

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim cnm, nice guzel yıllara hep birlikte :))))

    YanıtlaSil
  3. Cuteeeeeeeeeeeeeee!!

    http://becky-jeanisnotmylover.blogspot.com

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara