3 Aralık 2012 Pazartesi

Kombin Yarat Kombin Kazan yarışması Kombinim hazır!


İndirimlr.com'un Kombin Yarat Kombin Kazan yarışması bugün itibariyle başladı. Ben yeni yıl için kırmızı ve siyah renkleri tercih ettim. Bu iki renk bana her zaman enerji vermiştir. Bilirsiniz yeni yıl'a nasıl girerseniz öyle bir yıl geçirirsiniz derler. Bende herşey iyi bir enerjiyle başlar düşüncesiyle kombinimi hazırlayarak beğeninize sunuyorum. Facebook sayfasında bana desteklerinizi bekliyorum. Beni oysuz bırakmayın! Şimdiden hepinize çoook teşekkür ederim.

tobeshsstyleworld.blogspot.com Blogu olarak aşağıdaki kombinle Kombin Yarat Kombin Kazan'da
yarışmaktayım. Facebook yarışma albümündeki linkim: http://on.fb.me/RvX9O1



Kombinimde seçtiğim ürünler:

Elbise: Milla Bordo Elbise MLWAW123468 (Trendyol) - 59,99 TL
Topuklu Ayakkabı: Canzone Klasik Ayakkabı (Morhipo) - 86,90 TL
Çanta: Laurence Clutch El Çantası (Morhipo İndirimlr Portalı) - 111,90 TL
Küpe: Little Soho Kanyon Siyah Kristal Taşlı Küpe (Lidyana) - 50,00 TL
Oje: Sally Hansen Black Platinum 340 - Dumanlı Siyah 14,7 ml (Evoria İndirimlr Portalı) - 11,90 TL
Parfüm: Versace Crystal Noir Parfüm edt 90 ml (Markafoni) - 134,99 TL

Toplam Kombin Degeri: 455,68 TL

Sevgiler ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara