14 Eylül 2012 Cuma

VFNO '12

Geldi gelecek derken nihayet Fashion's Night Out gecesi; her bir mağazanın başındaki dj performanslarıyla, samimi kalabalıklarla ve müthiş indirimlerle biz moda severlere gece 12'ye kadar alışveriş yapma şansını yeniden tattırdı. Bu neşeli geceyi Bağdat Caddesi'nde geçirdim geçen yıl da olduğu gibi, her yer ışıl ışıl ve bol ikramlıydı, bu yüzden çok fazla etrafı çekemedim sizler için :) 




Ve ne giydim köşesi...




 Neşeli standlar 



 Artık Nadia'yı hepiniz tanıyorsunuz. Birlikte çok eğlendiğimiz bir FNO oldu. 




Umarım benim gibi geceye katılan herkes çok eğlenmiştir :)

Gömlek / Shirt : Bershka
Jean : Mango
Ayakkabı / Sandal Heel : Zara
Çanta / Bag : Vintage Chanel

Sevgiler ♥

2 yorum:

  1. caaanim cok guzel olmussun yine <3 caddedeki de cok keyifli gecmis belli ki, fotografl cokl guzel :)

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
  2. Cok sagol tatlimm <3 Senin fotograflarda cok guzel İnstagramda gordum, keske bende İstinye de olsaydim dedim :))

    YanıtlaSil

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara