6 Ocak 2012 Cuma

2012' nin İlk Kıyafet Postu

Oturduğum semtin sahil tarafında birkaç markanın outlet mağazaları var. Ben de bir bakalım neler varmış deyip düştüm yollara....Mavi jeans, Kığılı, Vakko, Levi's, Herry, Tabuu, Yargıcı .. gibi birçok marka var. Yolunuz buralara düşerse bakmadan geçmeyin ! (İdealtepe)


Yargıcı ,Armani Jeans, Batik, Versace...gibi markalar bir mağazada : 





Bu kabanı ne zamandır arıyordum. Fiyatı da uygun yakında üstümde olmasını diliyorum :) 


Herry'de beğendiğim ayakkabılar : 



 Ve en sonunda 2012'nin ilk kıyafet postunu yapabildim. Siyah ve beyaz giymek istedim bugün, dün de çok beğenerek aldığım bu çorapları tayt niyetine kullandım. Olmuş mu ? Yalnız keşke koyu kahverengi eldivenleri siyah sanmasaydım evden çıkarken :)






Mont : Mango
Bluz : Zara
Çanta : Vintage
Çorap : Daymod
Bot : Kemal Tanca

Sevgiler ♥

5 yorum:

Blog Arşivi

Bu Blogda Ara